مقالات آرشیو خبر ها
مزدور دیگر کافی‌ست...

مزدور دیگر کافی‌ست...

«مزدور دیگر کافی‌ست» این نه یک نصیحت که اصلی لازم‌الاجراست. یوونتوس چاره‌ای ندارد جز اینکه پیش از به خدمت گرفتن هر بازیکن، مواجهات و ملاحظات مالی‌اش را بر اساس میزان جاه‌طلبی‌، انگیزه‌، توانایی‌های‌ فنی و میل به پیروزی او (مطابق دی‌ان‌ای‌ باشگاه) تنظیم کند. این شیوه قطعاً ســـدی قابل‌اتکا در برابر پیوندهایی خواهد بود که به رقم‌ها و بندِ کیف‌های پول چشم دارند.

 

«مزدور دیگر کافی‌ست» فرو نغلتیدن در گرداب بازیکنانی مثل آرون رمزی می‌بایست از واجبات باشگاه باشد. نباید تسلیم صحنه‌آرایی بازار و ایجنت‌هایی شد که تلاش می‌کنند با هر ترفندی مقصدی برای موکلان شکست‌خورده‌شان بجویند. فریب خوردن از آنها مساوی‌ست با پرداخت غرامت‌های (بخوانید باج‌های) تحمیلی.

 

«مزدور دیگر کافی‌ست» خوانشی دیگر از وداع با آدرین ربیوها در فرداهای تاریخ یوونتوس است. گزینه‌هایی «خطا» که نابجا با یووه هم‌مسیر و حرام‌هایی که ناصواب بر کالبد تیم حلال مفروض می‌شوند. بازیکنانی بی‌حاصل و اخته که فرسنگ‌ها پایین‌تر از اندازه‌‌ی صفرهای مواجب‌شان در زمین اثر می‌گذارند. (یا شاید راه مــی‌روند.)

 

«مزدور دیگر کافی‌ست» چراکه می‌تواند آسیب‌هایی نابهنگام به پشت‌صحنه و رونمایِ مدیریتی باشگاه بزند. افشای مطالبات شرم‌آور مدیربرنامه‌های ربیو از من‌یونایتد ناگزیر شیوه تعامل و قرارداد بیانکونری با این بازیکن فرانسوی را در منظر عمومی عیان کرد تا دوسیه‌ی مالی او و بانوی‌پیر حیثیت مدیریت یووه (البته نفرات پیشین) را لکه‌دار کند. سکانسی مهوع و موقعیتی شرم‌آور. لطفاً هر چه سریعتر تابلوی هشداردهنده‌ی «پیک‌نیک در تورین ممنوع» را در ذهنیت اجرایی باشگاه نصب کنید.

 

یادآوری

 

در فرهنگ لغت فارسی در معنای واژه «مزدور» آمده است: کسی که برای دیگری کار می‌کند و مزد می‌گیرد. (مزدبَر، مزدگیر، فعله) لذا در خوانش این کلمه در متن بالا این نکته را لحاظ کنید.

 

ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: